מחיר מעקה זכוכית

באופן כללי אפשר לומר שהמעקות שנחשבים היפים והאלגנטיים ביותר הם מעקות שמשלבים ברזל וזכוכית. מי שמבקר באולם התצוגה ובסטודיו מתרשם מיד שיש מאמץ לעצב את המעקות באופן כזה שהברזל והזכוכית ישתלבו באופן אורגני, ניכר שמתקיים מעין דו שיח וזרימה בין הברזל והזכוכית, דבר שמעצים את יופיו של כל אחד מהחומרים. מלבד הטאצ' שהוזכר ישנה בסטודיו חשיבה על שילוב נכון בין הברזל והזכוכית, לא רק בהיבט העיצובי המרהיב, אלא בהיבט הפרקטי, וזה בשתי בחינות:
האחת היא רמת הבטיחות שעולה באופן משמעותי (בגלל שהברזל מגן על הזכוכית) והשנייה היא, שיש הרבה פחות צורך בניקיון ובתחזוקה כיוון שאוחזים בברזל ולא בזכוכית.

כאן המקום להעיר שתי הערות כלליות שרוב המתעניינים בזכוכית אינם מודעים להן:
בעקבות מקרים שהיו, בהם נשברו זכוכיות, הוחמרו התקנים ולא תמיד היצרנים עומדים בתקנים הללו, אשר על כן חובה! לבדוק את נושא העמידות, והעמידה בתקנים הרלוונטיים.
הערה שנייה היא שקיימות בשוק סטנדרטים שונים של איכות הזכוכית (איכות הברגים, ואיכות ההדבקה של הזכוכיות הרבודות, קרי טריפלקס).
לכן יש לבדוק האם הזכוכית המדוברת היא מן האיכויות הגבוהות! זכוכית בסטנדרט גבוה תקנה לבית 'שיק' מיוחד ומראה יוקרתי ומעוצב.

המעקה בבית מהווה חלק חשוב ומרכזי מאד בו, ובייחוד כאשר מדובר בבתים בני כמה קומות. יחד עם היותם פונקציונאליים מאד, הם משמשים כאלמנט עיצובי מרכזי בחלל שתורם לנראות הבית כולו. בשנים האחרונות הפכו מעקות הזכוכית לפופולאריים במיוחד, ולו בזכות השיק המיוחד, היופי והסטייל האחר שהם מביאים אתם. בעזתם אפשר ליצור מרחב ייחודי ושונה, מרחב אטרקטיבי הרבה יותר, שמשווה לבית יוקרה ומוסיף מאוד לאווירה בו.

סטייל ויופי בלתי רגיל

כאשר מעוניינים להתקין מעקה זכוכית למדרגות, המחיר הוא פרמטר מרכזי שיש לקחת בחשבון, כמו גם מידת השתלבותו של המעקה בסגנון הכללי של הבית. מעקות הזכוכית של היום מגיעים במגוון רחב מאד של עיצובים ושל סגנונות. הם שומרים על בטיחות הדיירים והמבקרים במקום ומקנים למקום מראה אסתטי מאד. ישנם מעקות זכוכית בתוספת של פרזול יפהפה, היוצר מראה מיוחד עוד יותר ומנגד ישנם מעקות זכוכית בקו פשוט ונקי.
מעבר ליתרונותיהם של מעקות אלה,במימד של העיצוב,יש להביא בחשבון את העובדה שהם דורשים תחזוקה/נקיון.
אחד היתרונות של מעקות מזכוכית הוא שהם יכולים להתאים גם לבתים קטנים,מכיוון שהם שקופים והם יוצרים תחושה של כמעין חלל גדול,מאוורר ומרוווח.

המחיר תלוי כמות ואיכות

מחיר למטר מעקה זכוכית בשילוב ברזל כולל התקנה יהיה לרוב בטווח מחירים של 2000-2500 שח לפני מע"מ
המחיר הסופי של המעקה יקבע לפי מידת המורכבות של עבודת הברזל,
עוד פרמטר שמשפיע על המחיר הוא האיפיון של סוג הזכוכית: זכוכית מחוסמת, זכוכית רבודה -טריפלקס, זכוכית קליר .
וכמובן שנתון נוסף שמשפיע על מחיר מעקה זכוכית למטר, הוא עובי הזכוכית.

לשלב נכון את המעקה בבית

מעקות הזכוכית בבית משלבים בין פונקציונאליות לסטייל ייחודי. מעקות מתאימים הם כאלה שנטמעים נכון במרחב אבל גם נוחים ותורמים לבטיחותם של הדיירים.

נמצאים בעיצומו של שיפוץ הבית או בונים בית חדש? מעוניינים לשלב מעקה זכוכית יפהפה? גלריית אריכא היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. הגלריה מתמחה בעיצוב מעקות מברזל וזכוכית,ובפתרונות שלמים המותאמים לחללי הבית. לצפייה במגוון המעקות המעוצבים של הגלריה, לחצו כאן ולקבלת פרטים נוספים, צרו קשר בטלפון 03-9334000

המאמר הקודם המאמר הבא